CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 14, 2008

Kepala macam nak pecah...


Ari nie memang ari yang berat sgt sebab aku ada kelas direct 1 jam setengah dan yang paling tensen skali malam nie kelas master rally dari kul 6 smpai pkl 10...Yang paling best skali tak dpat tgk debat between Anwar and Shaberi..Tu lah dia, dulu suruh blajar rajin-rajin jadi boss tak nak ikut skang jadi kuli batak kenalah buat jugak..

Kengkadang jeles jugak tgk member yang berjawatan buat keje skit, klas sikit, elaun pulak banyak..Tapi takpelah ade hikmeh di sebaliknyer..Tu sebab aku nak buat master, bulehlah naik skit gaji nie...Tapi yang pling ptg skali ilmu tu pnting dalam Islam..Tuntutlah ilmu smpai ke liang lahad..

Tapi takpelah...Kalau you all mcm saya, apa yang perlu di buat..Buat lah skit jadual skit supaya keje tak berterabur..Bila terabur akan jadi tensen pulak kan? Dan yang paling penting disiplin..Dan yang pling penting skali doa dan kuatkan semangt untuk menghadapi hari yang mendatang..

Oklah aku nak gi berdoaa... nie...
Gambar kat atas tak berapa berkenaan ngan citer aku tapi waktu skolah dulu aku suka sgt lagu Guns n roses nie...

1 comments:

nzafrie said...

ohh..ko buat master ek..rajin bebenor belajo nye..aku nie tah bile nak sambung tah..tu lah rugi la ko tak dpt tgk..tapi ko leh tgk ulangan kat internet kat website tv3, tv9..