CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 8, 2008

Bonda..


Nie gambar bonda tersayang bersama adik yang sitemmm...dan juga wife tercinta dan anakanda yang comel...Wlaupun mak sebenar aku dah meninggal, aku amat menyayangi mak Sarawak macam mak sendiri..

Yang paling di ingati susah senang saya mak selalu bersama..Saya cukup terhutang budi dengan mak..Walaupun kita berjauhan tapi hati saya dekat di sana..Allah maha besar, saya yang rapat dengan arwah ibu kini dapat menumpang kasih dengan mak..

Saya tahu ari nie mak akan menghadapi minor operation..Saya doakan sumanya selamat..

2 comments:

nzafrie said...

ko ade keluarga angkat kat s'wk ek..bleh aa join ipah library..tp dia sibu la

JALAN REBUNG said...

abang rentap ....aku pun akan doakan semoga operation tu selamat ...