CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 6, 2008

Ari nie ari bekerja...


Salamz...

Ari nie ari pertama sem satu..Pening and pening..Apa taknya, baru tadi check kelas..Aku kena ajar 7 section termasuk dengan kelas master aku..Sem nie aku ngajar 7 section and blajar 3 kelas..Sumanya 10 kelas.....Berat mata korang memandang berat lagi bahu aku yang sakit nie memikul..

Anyway, inilah lumrah dunia tak lari dari cabaran dan dugaan..Tanpa cabaran dan dugaan tak meriahlah hidup..Tanpa cabaran dan dugaan jugak kita tak belajar dari sesuatu..

Sooo kepada my readers sekalian (kalau adelah..)Jomlah kita bersama-sama menyahut cabaran yang mendatang..

Oklah tak sbar nak masuk kelas ngan baju yang yang baru beli dari kamdar nie...

1 comments:

JALAN REBUNG said...

Ijat,

Aku harap baju kamdar ko tu dapat bagi semangat kat ko nak ngajo sem ni ...selamat maju jaya bro

RIZAL