CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 15, 2009

Persatuan saya, pembimbing saya..PPU UIAM 09


Saya menyertai Persatuan Pendidik Ummah DPLI UIAM 2009..Pada mulanya saya agak keberatan menyertai persatuan ini kerana kawan-kawan saya dalam persatuan ini lagi mantap dari saya dari segi ilmu agama dia orang (ada yang Qiraat, syariah, IRK, etc)..Walau macam mana pun Tuan Presiden brother Najah masih boleh memberi kepercayaan nya kepada saya untuk memegang jawatan exco biro perhubungan dan komuniti..Rasanya agak berat amanah ini..Tapi saya cuba berfkiran positif yang mana tugas ini akan dapat melatih saya untuk berorganisasi ketika memasuki sekolah kelak..


Ada juga hikmah persatuan ini kepada saya..Terus terang saya katakan bahawa saya terlalu kecil berada dalam kelompok ustaz dan ustazah ini..Tetapi bila berada di dalam persatuan ini..dan bila ada ustazah dari mesir memanggil saya sebaga ustaz, saya rasa konfiden semula...


Terima kasih kawan-kawan, terima kasih PPU..saya akan berjuang bersama mu...

3 comments:

[SHE] said...

Salam alaik ustaz...
Selamat Hari Guru!!!

p/s:1st time sambut hr guru
-Kak Yong-

JALAN REBUNG said...

salam ijat ,

Aku yakin hang akan jadi exco yang mantap . Teruskan menulis dan sambil tu singgah la kat blog aku ..

rizal

Anonymous said...

semoga thabat bersama PPU ... hidup kayaking , hehe