CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 15, 2009

Broadband baru, semangat pun baru..


Assalammualaikum...

Dah lama rasanya tidak mencoret secara serius macam dulu maklumlah sibuk jer dengan assignment..Lagipun dulu senang nak guna internet..Yelah lepas mengajar masuk opis balik, boleh jumpa komputer dan internet so bolehlah mencoretkan sedikit cerita..Anyway pada 10 Mei yang lepas saya telah berkenan membeli broad band...Puas saya pikir, nak beli ke tidak menatang alah nie..tapi bila mengenangkan pada satu hari tu, bila Dr Marzuki (lecturer saya) memberi tahu suma geng kelas saya yang dia akan menggunakan email sahaja untuk segala urusan kerja dan nota menyebabkan gegendang telinga saya menjerit-jerit menyuruh saya membeli broad band..


Walau macam mana pun kira oklah..dengan adenya broadband ni bolehlah memberi semangat untuk saya menyapu sawang-sawang yang sudah sedia bersawang di dalam blog nie..Lagipun bila ade broad band bolehlah saya mengopy idea-idea kreatif kawan yang lain especially dalam teknik flash..Yelah tahun depan nak jadi ustaz kat sekolah menengah pulak..Budak sekolah zaman sekarang nie dah pandai demand..Kalau bersyarah je boring tu lah nak kena tunjuk gambar yang bergerak. Barulah jadi ustaz yang tidak ketinggal terbelakang ye tak...


Kawan-kawan sekelas saya yang dari timur tengah (Mesir dan Jordan) lebih advanced dari saya dalam penggunaan internet nie..Nie yang membakar semangat saya dan membakar duit saya untuk membeli broadband..


Buat sahabat-sahabat saya tunggulah comeback saya dalam frienster, facebook dan blog ini...

1 comments:

Anonymous said...

mabruuukk ...